پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
593
-
الف
+

امیر «دلدادگان» را بیشتر بشناسید

در این گزارش نگاهی به کارنامه کاری سامان صفاری انداخته‌ایم.

در این گزارش نگاهی به کارنامه کاری سامان صفاری انداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، سامان صفاری (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۶۶) تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی ادامه داده‌ است.

صفاری که تحصیلات مرتبط دانشگاهی با بازیگری ندارد برای فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون در دوره های بازیگری آزاد شرکت کرد.

او در ابتدای کار خود در فیلم کوتاه «قیلوله» به کارگردانی "نیما جاویدی" بازی کرد که جایزه بهترین فیلم آسیا را در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را از آن خود کرد. بعد از تجربه در آن فیلم کوتاه، در سال ۱۳۹۰ در سریال «سقوط آزاد» برای علیرضا امینی بازی کرد. بعد از این سریال با فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار قدم به سینما گذاشت. وی همچنین در سریال تلویزیونی «سایه‌بان» نقش کوتاهی را ایفا کرد. صفاری پس از آن، به بازی در سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی پرداخت. او از شخصیت‌های اصلی این سریال بود.

 سامان صفاری اعلام کرده که اگر بخواهد شغل دومی برای خودش انتخاب کند آن شغل قطعا جهانگردی خواهد بود.

این بازیگر تاکنون در فیلم‌های سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار، «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی، «بی سایه» به کارگردانی ابوالفضل صفاری، «دعوتنامه» به کارگردانی مهرداد فرید، «سامورایی در برلین» به کارگردانی علی نادری و مجموعه‌های تلویزیونی «سقوط آزاد» به کارگردانی علیرضا امینی، «تنها در تهران» به کارگردانی نوید میهن دوست، «سایه‌بان» به کارگردانی برادران محمودی، «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و .... به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است سریال دلدادگان با بازی سامان صفاری، هرشب به غیر از پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد نیز بازپخش‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

ه خ

نظر شما
ارسال نظر